Erxenî’de bağımlılıkla mücadele merkezi açılacak

Paylaş:
AMED - Erxenî Belediyesi, Bağımlılıkla Mücadele ve Sağlıklı Yaşam Merkezi açma kararı aldı.  
 
Amed’in Erxenî (Ergani) Belediyesi Mayıs Ayı Meclis Toplantısı’nda Bağımlılıkla Mücadele ve Sağlıklı Yaşam Merkezi açılması yönünde karar çıktı. Karar sonrası konuşan Belediye Eşbaşkanı Şiyar Güldiken, bağımlılığın toplumun en önemli sorunlarından biri olduğunu belirterek mücadeleyi büyüteceklerini söyledi.
 
ORTAK MÜCADELE ÇAĞRISI
 
Bağımlılığın toplumda giderek yayınlaştığını vurgulayan Güldiken, “Gençlerimizi bağımlılığın etkilerinden korumak için somut adımlar atıyoruz. Çok yakında Bağımlılıkla Mücadele ve Sağlıklı Yaşam Merkezi’ni halkımızın hizmetine sunacağız” dedi. Merkezin kurulmasına ilişkin kararın tüm meclis üyelerinin desteğiyle kabul edildiğini belirten Güldiken, bunun önemli bir toplumsal uzlaşı örneği olduğunu söyledi.
 
Bağımlılıkla mücadelenin yalnızca kurumların değil, toplumun tüm kesimlerinin ortak sorumluluğu olduğunu vurgulayan Güldiken, “Gençlerimizin geleceği için hep birlikte hareket etmek zorundayız. Bu mücadelede toplumun her kesiminin desteğini bekliyoruz” diye konuştu.